Vzpomeňte si na poslední reklamu, která vás zaujala. Možná to byl billboard na ulici, plakát v metru, nebo inzerát v časopisu. Co byl první signál, který přitáhl vaši pozornost? Logo? Slogan? Fotka? Vsadíme se, že “cé” je správně. Reklamní fotografie je to, co drtivé většině případů rozhoduje o osudu celého reklamního sdělení. Tedy o tom, jestli inzerci jen přelétnete okem, nebo se rozhodnete, že jí “dáte šanci” a budete se jí dál zabývat. Dobrá reklamní fotografie je prvním a klíčovým faktorem, který dělí reklamy na úspěšné a neúspěšné.

Kampaň Corny > design Passion Communications | foto: Brostudio Reklamní foto Supergreens > design & photo: Brostudio
Jak to probíhá?
Jsou 2 základní scénáře:
- máte naprosto jasno v tom, co má na fotce být
- máte produkt nebo službu, chcete zaujmout své zákazníky, ale představy o tom, jak by to mělo vypadat, jsou spíš mlhavé
První případ: focení podle jasného zadání
Pošlete nám všechny podklady, co pro focení máte. Ideální je storyboard, náčrt, hrubá montáž z podkladů z fotobanky. Může být i slovní popis fotografie. Podle toho stanovíme náklady na focení, produkci a postprodukci a po jejich schválení z vaší strany se pustíme do práce.
Druhý případ: víte co, nevíte jak
Napište nám co nejvíc o produktu. Napište i nápady, které nepovažujete za dotažené nebo dobré. Všechno nám pomůže. Napište nám rozpočet, do kterého se chcete vejít. Sestavíme plán, uděláme storyboard a po jejich schválení se pustíme do focení.

Reklamní fotografie Monami, Roberto B., Weleda > design & foto: Brostudio
Chci reklamní foto od Brostudia
Rozhodli jste se, že chcete zaujmout své zákazníky tištěnou nebo webovou reklamou? Líbí se vám naše portfolio a doufáte, že bychom s tím mohli pomoci? Udělejte první krok: napište nám nebo zavolejte.
Email: info@brostudio.cz
Telefon: (+420) 775 601 324

Image foto Truecam > design & foto: Brostudio